قیمت زولبیا و بامیه سال جاری

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خبرنگاران- رییس اتحادیه قنادان تهران گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک رمضان 48 هزار تومان مشخص شده است.

قیمت زولبیا و بامیه سال جاری

علی بهره مند روز یکشنبه با اشاره به اعمال محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا و شروع ماه مبارک رمضان در خاتمه هفته جاری، گفت: قنادی ها در گروه یک شغلی واقع شده است و در با وجود تعطیلی بازار در پایتخت می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه بخشی از روغن مورد احتیاج قنادان برای ماه مبارک رمضان تامین شده است، گفت: بخش دیگری از مصرف فراورینمایندگان شیرینی به وسیله خرید از بازار آزاد انجام می گردد تا بتوانند محصول کافی فراوری و عرضه نمایند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، بهره مند با بیان اینکه در فراوری و عرضه زولبیا و بامیه و سایر شیرینی های مردم مسئله ای وجود ندارد، تاکید نمود: تهیه مواد اولیه، دغدغه قنادان است اما تا به امروز در تامین آن با مشکل کمبود روبرو نشده اند.

به گفته وی، خرید فراورینمایندگان شیرینی از بازار آزاد بر قیمت محصول تاثیر گذار است اما قنادان در کوشش هستند تا کمترین درصد افزایش را در شرایط فعلی اعمال نمایند.

رییس اتحادیه قنادان تهران گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای واحدهای درجه یک 48 هزار تومان و برای واحدهای درجه دو 38 هزار تومان معین شده است.

قیمت جدید زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به قیمت مواد اولیه معین و به اتحادیه ها و صنوف مربوطه ابلاغ می گردد.

سال گذشته به ازای هر کیلوگرم زولیبا و بامیه درجه یک قیمت 24 هزار تومان در نظر گرفته شده بود.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1844

به "قیمت زولبیا و بامیه سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت زولبیا و بامیه سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید