با ساحل جامتین پاتایا آشنا شوید

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، ساحل جامتین (jomtien)، یکی از بهترین سواحل کشور تایلند با  فضایی خلوت و آرام می‌باشد. برای دسترسی به این ساحل در جنوب پاتایا با تاکسی می‌توانید تنها با گذر 10 دقیقه به این ساحل برسید.

با ساحل جامتین پاتایا آشنا شوید

اگر از Paratamnak Hill  به تاکسی سوار شوید تنها با 10 دقیقه به جنوب پاتایا می رسید. ساحل جامتین با هتل‌ها، آپارتمان‌ها و مهمان‌خانه‌های ارزان‌قیمت می‌تواند یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند شما باشد. خود به مقصد گردشگری مناسب برای گردشگرانی تبدیل شده که تمایلی به گذراندن تعطیلات در مناطق تفریحی شلوغ پاتایا ندارند. اگر از بانکوک با اتوبوس به ترمینال اصلی اتوبوسرانی پاتایا در شمال این شهر مراجعه نمایید از آنجا با اتوبوس می‌توانید با پرداخت هزینه 5 تا 20 بات به شهر جامتین خواهید رسید.

ساحل جامتین هم مانند پاتایا از شهرهای محبوب گردشگران بوده و ساکنان آن بیشتر کارگر هستند. نام خیابان‌های تایلندی معمولا با کاراکترهای لاتین نوشته شده و در تابلوهای خیابانی و یا نقشه‌های شهری نام این شهر را به نام چوم تی ان می‌نویسند. از اواخر دهه 1990 پس از اینکه پاتایا تبدیل به یکی از تفریحگاه‌های ساحلی این منطقه شد، جامتین کم‌کم تبدیل به مکانی محبوب در بین گردشگران تبدیل شد.

اولین هتل ها در ساحل جامتین در اوایل دهه 1980 ساخته‌اند. زمانی که تعداد مهاجران و گردشگرانی که به تایلند سفر می‌کردند زیاد شد ناگهان در دهه گذشته ساخت و ساز زیادی در این ساحلصورت گرفت. مهمترین جاذبه گردشگری شهر جامتین همین ساحل 6 کیلومتری آن می‌باشد که با اینکه در آنجا صدای جت اسکی و موتور سواران زیاد به گوش می‎رسد اما همچنان جایی می‌باشد که می‌توانید روزی آرام را در آن سپری کنید.

انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 343

به "با ساحل جامتین پاتایا آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ساحل جامتین پاتایا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید