زمان برگزاری جشن گل در تایلند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، جشن گل یکی از بهترین جشنوراه‌های کشور تایلند برای بازدید می‌باشد. این جشن هر سال در هفته اول فوریه آغاز شده و مانند سال های قبل گل‌های زیادی در شهر کاشته شده است.

زمان برگزاری جشن گل در تایلند

در هنگام این جشن کاملا تغییر شکل داده و به نمایشگاهی از گل‌ها، درختان مینیاتوری و ارکیده‌های معروف تایلندی تبدیل شده و همه قسمت‌های پارک با گل‌ها چیده شده است. این پارک گل‌های زیبایی دارد و جزئیات چشم نوازی برای نمایش در تور تایلند قیمت دارد، استشمام عطر و بوی گل حس تازگی و طراوت را در وجودتان بیدار کرده و شما را وادار می‌کند تا در کنار گل‌ها بر روی نیمکت نشسته و مدت‌ها از دیدن این همه زیبایی و طراوت لذت کاملی ببرید. در گوشه ایت پارک غرفه‌هایی برای نمایش به چشم می‌خورد که بسیار دیدنی هستند، در این غرفه‌ها با گیاهان و گل های متنوع و خوشبویی روبرو خواهید شد. این غرفه‌ها معمولا برای فستیوال گل به این صورت تزئین می‌شوند و تنها با پیاده‌روی در طول پارک می توانید از آن دیدن نمایید. 

به هر سمت این پارک که نگاهی بیاندازید ردیفی از گل‌های داوودی زرد و سفید، گل محمدی، ارکیده های صورتی و بنفش را مشاهده خواهید کرد که رنگ و بویی خاص به این شهر داده‌اند. تمرکز این جشن بیشتر روی باغ عمومی آن به نام سوآن بوآک هاد می‌باشد. پلیس خیابان منتهی به این پارک را بسته تا غرفه‌های پر از گل‌های رنگارنگ و متفاوت برپا شوند و شهر را زیباتر کند.

جشنواره گل چیانگ‌مای یکی از سه واقعه مهمی می‌باشد که هر سال به مدت سه روز در چیانگ مای انجام می‌گردد و آنقدر بزرگ می‌باشد که بعد از جشن سونگکران و لویی کراتونگ سومین جشن مهم تایلند می‌باشد.

منبع: chiangmaibest.com
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 341

به "زمان برگزاری جشن گل در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری جشن گل در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید