دومین اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق در قزوین برگزار گردید

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در راستای مدیریت مصرف و پیک سایی تابستان 1400 دومین اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در بیمارستان ولایت قزوین انجام شد.

دومین اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق در قزوین برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران قزوین،در راستای مدیریت مصرف و پیک سایی در تابستان 1400 دومین مانور و اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با بهره گیری از 20 اکیپ عملیاتی درسطح استان از جمله بیمارستان فوق تخصصی ولایت قزوین از ساعت 9 صبح شروع شد.

سعید بهادیوند چگینی در حاشیه برگزاری این مانوراظهارداشت: در ادامه برگزاری مانورهای ماهانه و مستمر شرکت های توزیع نیروی برق کشور، امروز پنجشنبه هم دومین مرحله مانور سراسری اقدام فراگیر را همزمان با سراسرکشور برگزار شد.

بهادیوند چگینی یادآورشد: در این مانور چهارمحور اساسی هدف گذاری شده که ارزیابی آماده به کاری مولدهای اضطراری، مقابله با دستگاههای رمز ارز غیر مجاز ، تعدیل روشنایی معابرشهری وبین شهری و ارزیابی آماده به کاری سامانه های برق من وپاسخگویی121 از آن جمله است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در استان قزوین بیش از 140 مرکز حساس ،مهم وضروری وجود دارد که همیشه استمرار تامین انرژی و آماده به کار بودن مولدین اضطراری آنها،مورد کنترل و رصد قرار می گیرد.

وی اظهارداشت: این مواردشامل مراکز ارتباطات و فنآوری، تامین انرژی، بهداشتی و درمانی، دانشگاهی، صنعتی، خدمات عمومی، اقتصادی، تامین آب شرب و کشاورزی و دام و طیور در این مانور تحت پوشش ارزیابی های فنی قرار گرفتند.

بهادیوند چگینی بیان نمود: بعلاوه در محور دوم موضوع شناسایی و کشف رمز ارزهای غیر مجاز با جدیت در دستور کار بوده که از ابتدای سال گذشته تعداد 51 مرکز غیرمجاز رمز ارز و هم 1991 دستگاه ماینر کشف شده است.

این مسئول توضیح داد: با شناسایی این دستگاههای غیر مجاز رمز ارز زمینه 6 میلیون و 709 هزار و 375 کیلووات ساعت صرفه جویی در مصرف برق فراهم شده است.

وی در مورد ارزش اقتصادی این انرژی هم گفت: محاسبه ارزش اقتصادی این انرژی معادل 64 میلیارد و 745 میلیون ریال بوده که بالغ بر 45 میلیارد و 621 میلیون ریال آن از متخلفان به اسم جریمه وصول شده است.

چگینی در ادامه بیان نمود: با کشف ماینرهای غیرمجاز، اندازه 2986 کیلو وات صرفه جویی شده است.

بهادیوند چگینی اضافه نمود: در محور سوم وتعدیل روشنایی معابرشهری وبین شهری،بامجموعه اقدامات اجرا شده 19 هزار و 255 دستگاه از چراغ های روشنایی معابر تعدیل شدند.

وی اظهارداشت: با این کار 3.5 مگاوات در انرژی برق روشنایی این معابر صرفه جویی شد که می تواند به مدیریت مصرف یاری کند.

بهادیوندچگینی ادامه داد: در حوزه سامانه برق من تاکنون21459 مورد نصب سامانه برق من انجام پذیرفته که 19261تراکنش به ثبت رسیده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اظهارداشت: با هدف گذاری محورهای چهار گانه در مانور امروز می توانیم با مدیریت مصرف با اطمینان بیشتری از پیک بار تابستان عبور کنیم.

وی در مورد تجهیزات بکار گرفته شده در این مانور هم گفت: در مانور امروز 10 اکیپ اجرایی و 10 اکیپ نظارتی با استفاده از 20 دستگاه خودرو و بیش از 50 نیرو شرکت داشتند.

بهادیوند چگینی اضافه نمود: مانورهای اقدام فراگیر برای مدیریت مصرف و کاهش پیک بار در تابستان همه ماهه به صورت مستمر در استان قزوین اجرا می گردد.

وی از مشترکین برق در استان خواست ضمن صرفه جویی در مصرف برق، این اداره را در تامین برق پایدار در فصول مختلف بویژه تابستان همراهی نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1987

به "دومین اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق در قزوین برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق در قزوین برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید