دهکده فیل ها پاتایا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، یکی از جاذبه های بی نظیر شهر، الفنت ویلیج یا پاتایا دهکده فیل های پاتایا می باشد، که حتما پیشنهاد میکنیم برای یک بار هم که شده سری به این پارک بی نظیر بزنید.

دهکده فیل ها پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

در سال 1973 کمپی جهت نگه داری و مراقبت از فیل های پیر و از کار افتاده که دیگر توانایی کار کردن را نداشتند و به نوعی بازنشسته شده بودند، در شهر پاتایا تایلند راه اندازی شد. در ابتدا هدف از این کمپ تنها نگه داری و مراقبت از این حیوانات دوست داشتنی بود، اما سایر توانایی های دیگر فیل ها مثل سواری دادن و نمایش اجرا کردن و سرگرم کردن دیگران که همچنان فیل ها قادر به انجام آنها بودند مسئولان را بر آن داشت که این کمپ را به دهکده ای تفریحی و جزو جاذبه های گردشگری تایلند تبدیل نمایند. تا علاوه برا نگهداری و مراقبت از این حیوانات درآمدی به دست آورند و هزینه های مربوط به نگهداری این فیل ها از این طریق تامین شود.

این مجموعه از معدود مجموعه هاییه که فیل ها تو طبیعت اصلی خودشون نگهداری میشن و حالت باغ وحش نداره.

شما چیزی در حدود یک ساعت سواربر فیل به گشت و گذار در طبیعت های بکر و دست نخورده جنگل می روید و پس از بازگشت می توانید به تماشای فوتبال فیل ها، حمام فیل ها و سایر نمایش های دیگر بنشینید. در دهکده فیل ها همچنین با انواع میوه های فصلی و محلی که از باغ های اطراف چیده می شود از شما مسافر عزیزان ، پذیرایی می شود.

بازدید از این مجموعه هم تجربه به یادموندنی خواهد بود هم به نوعی زندگی این فیل هارو نجات میده! چون هزینه ای که پرداخت میکنید تا وارد مجموعه بشید صرف نگهداری از این موجودات مهربون و دوست داشتنی میشه!

یادتون نره سری به این مجموعه بزنید! فیل های زیادی منتظرن!

منبع: مرجع تایلند
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 449

به "دهکده فیل ها پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهکده فیل ها پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید