معرفی خیابان خائو سان در بانکوک

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خیابان خائوسان (khaosan)، یکی از بهترین جاذبه‌های شهر بانکوک می‌باشد که برای ماجراجویی و گردش بسیار مناسب است. جاده خائوسان از خیابانهای شلوغ بانکوک به شمار می‌رود.

معرفی خیابان خائو سان در بانکوک

فروشگاه تانون خائو سان در کنار مهمانخانه بانگلامفو قرار دارد. در این مکان می‌توانید انواع تی‌شرت‌های ارزان قیمت و براق و همچنین کیف های زنانه شیک و مد روز را پیدا نمایید. این فروشگاه در بانکوک برای خرید انواع اجناس و کالاهایی همچون چرم مصنوعی و محافظ‌های نازک گوشی‌های هوشمند مناسب است.

اگر در تور بانکوک هستید به شما توصیه می‌کنیم برای هیجان بیشتر از قایق‌ها برای حمل‌و‌نقل استفاده کنید. قایق‌های باو فرایا اکسپرس یا قایق‌های دیگری در رودخانه کلورنگ استفاده نمایید و خود را به جاده خائو سان برسانید. این مسیرها سفری آرام و آهسته را بر روی آب مهیا می سازند و به گردشگران فرصت می دهند از آبهای فیروزه ای رودخانه چاو فرایا که از قلب شهر گذشته، بازدید کنند.

برج اشباح بانکوک یک سازه‌ بوده که دارای منظره‌ای گسترده است. این مکان ترسناک و رازآلود می‌باشد، به طوریکه با دارا بودن واحدها و بخشهای پیچیده ناتمام، نشان دهنده رویاهای از بین رفته شهر است. ساخت این برج تا 80 درصد پیش رفت داشته بود که بحران مالی آسیا در سال 1997 گریبان آن را گرفت و برج را نیمه تمام کرد.برج ساثورن قرار بود یک ساختمان 47 طبقه با مراکز خرید عالی و خانه‌های اداریو مسکونی باشد.

تایلند به طور عادی به خاطر موزه هایش معروف نیست، ولی گالری ملی بانکوک، در کنار جاده خائو سان، مرکز هنر و فرهنگ بانکوک به حساب می‌آید. این ساختمان تاریخی که از دوران مستعمره شدن کشور تایلند باقی مانده است، زمانی به عنوان مکانی برای اقامت خانواده سلطنتی پادشاه راما پنجم مورد استفاده قرار داشت، اما در حال حاضر آن را برای نمایش سختی ها و زیبایی های زندگی کشور تایلند در شهر بانکوک انتخاب کردند.

انتشار: 29 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 19

به "معرفی خیابان خائو سان در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی خیابان خائو سان در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید