جزیره جیمز باند پوکت

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، جزیره جیمز باند یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های تور پوکت می‌باشد. نمی شود که گردشگری به این جزیره سفر کند و با خود عکسی از این جزیره نیاورد. در این مقاله شما را بیشتر با این جزیره در پوکت آشنا خواهیم کرد.

جزیره جیمز باند پوکت

جزیره ی جیمز باند در پوکت الماس درخشان منطقه فانگ نگا بی (Phang Nga Bay) می‌باشد. این جزیره به خاطر فیلمبرداری فیلم مردی با اسلحه طلایی با بازی جیمز باند مشهور شده است. این جزیره یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های تور پوکت برای بازدید می‌باشد.

یکی دیگر از قدرتهای نمادین زیبایی این منطقه، ساحل Koh Ping Ghan می‌باشد. این ساحل، یک صخره بسیار بلند است که تعداد زیادی غار کوچک دارد. دیدن همه این غارهای استلاکتیت شگفت انگیز علاوه بر اینکه بسیار هیجان انگیز هستند، می‌توانند یک سفر سرگرم کننده را برای شا در تور پوکت برای شما فراهم کنند. بعد از آن می توانید سفرتان را به سمت جزیره ی ناکا برای شنا در آب های آبی کریستالی ادامه دهید و از ساحل زیبای آن با درختان نارگیل آن لذت ببرید.

جزیره معروف جیمز باند، با صخره های عظیم آهکی آن که بیشتر در تصاویری که توریست‌ها از آن با خود گرفته‌اند، ممکن است مشاهده کرده باشید، بسیار مشهور شده است. این صخره به طور عمودی از دریای سبز زمردین، سر به بیرون آورده است. فانگ نگا بی، منطقه ای به مساحت 400 کیلومتر مربع 100 جزیره دیگر هم دارد که اکثر آن‌ها به خاطر زیبایی بی نظیر و یا شکل عجیبی که دارند، در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده‌اند. از سال 1974 که این جزیره در فیلم جیمز باند نشان داده شد، به یکی از جاذبه‌های توریستی مورد توجه در این کشور تبدیل شد. این جزیره زیر نظر حفاظت پارک ملی تایلند می‌باشد.

منبع: phuket.com
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 323

به "جزیره جیمز باند پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره جیمز باند پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید