آشنایی با جاذبه های شهر ونکوور کانادا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رادیو آلمان،جان برد وزیر امورخارجه کانادا که برای شرکت در اجلاس منامه به بحرین رفته در سخنانی گفت: کانادا خود را موظف می داند که به حملات هوایی آمریکا علیه داعش یاری کند، زیرا داعش شماری از این کشور را جذب نموده است.

آشنایی با جاذبه های شهر ونکوور کانادا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

شهر ونکوور در استان بریتیش کلمبیای کانادا یکی از زیباترین شهرهای این کشور به شمار می‌رود. این شهر ساحلی دارای مناظر طبیعی خیره‌کننده، پارک‌های زیبا، امکانات تفریحی فراوان و جاذبه‌های گردشگری بسیاری است. در ادامه با معرفی برخی از بهترین جاذبه‌های دیدنی شهر ونکوور بیشتر آشنا می‌شویم.

1. پارک استنلی

پارک استنلی یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین پارک‌های شهری در ونکوور است که دارای مناظر دیدنی و چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ای از دریا و کوه‌های اطراف است.

2. باغ گیاه‌شناسی ونکوور

این باغ گیاه‌شناسی واقع در مرکز شهر ونکوور دارای انواع گیاهان و گل‌های زیبایی از سراسر جهان است. فضای سرسبز و آرامش‌بخش این باغ یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر محسوب می‌شود.

3. جزیره گرانویل

این جزیره واقع در مرکز شهر ونکوور پارکی سرسبز با پیاده‌روها و مسیرهای دوچرخه‌سواری است. جزیره گرانویل مکانی محبوب برای برگزاری جشن‌ها و رویدادهای فرهنگی در تابستان است.

4. موزه انسان‌شناسی ونکوور

این موزه دارای مجموعه‌ای ارزشمند از آثار و فرهنگ بومیان کانادا است. در این موزه می‌توانید با تاریخ و هنر بومیان منطقه‌ی ونکوور بیشتر آشنا شوید.

5. پل جایه هول

این پل معلق مشهور که بر فراز تنگه بورارد ساخته شده یکی از نمادهای شهر ونکوور به شمار می‌رود. مناظر زیبای شهر و طبیعت اطراف را می‌توان از بالای این پل مشاهده کرد.

6. بازار گاستاون

این بازار روباز واقع در مرکز شهر دارای انواع مغازه‌ها و غرفه‌هایی برای فروش صنایع‌دستی، هنرهای محلی و غذاهای خوشمزه است. بازار گاستاون یکی از بهترین اماکن برای خرید یادگاری در ونکوور محسوب می‌شود.

7. برج مشاهده هاربر

این برج مشاهده واقع در ارتفاع 555 متری یکی از بلندترین سازه‌های شهر است که دید کاملی از ونکوور و منطقه‌ی مترو را به شما ارائه می‌دهد.

8. آکواریوم ونکوور

آکواریوم بزرگ ونکوور مکانی عالی برای دیدن انواع ماهی‌ها، نهنگ‌ها و حیوانات دریایی است. این آکواریوم یکی از بزرگ‌ترین‌ها در کانادا به شمار می‌رود.

9. پارک ملی استنلی

این پارک ملی واقع در شمال شهر ونکوور دارای مناظر طبیعی زیبایی از کوه‌ها، جنگل‌ها و آبشارها است. پارک استنلی مقصدی عالی برای علاقمندان به طبیعت‌گردی و کوهنوردی است.

10. موزه هنر ونکوور

این موزه هنرهای تجسمی دارای مجموعه‌ای ارزشمند از آثار هنری بومی و بین‌المللی است. در موزه هنر ونکوور می‌توانید آثاری از هنرمندان مطرح را مشاهده کنید.

11. کپیلانو پل

این پل معلق زیبا که بر فراز تنگه در شمال ونکوور ساخته شده, یکی دیگر از نقاط دیدنی این شهر به شمار می‌رود. مناظر زیبایی از جنگل‌ها و کوه‌های اطراف را می‌توان از این پل تماشا کرد.

12. خیابان رابسون

خیابان رابسون یکی از خیابان‌های اصلی تجاری ونکوور است که دارای رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های زیادی برای گشت و گذار و خرید است.

13. موزه مردم‌شناسی

در این موزه می‌توانید با آداب و رسوم و فرهنگ قومیت‌های مختلف ساکن در بریتیش کلمبیا آشنا شوید. موزه‌ی مردم‌شناسی ونکوور دارای مجموعه‌ای غنی از آثار و صنایع‌دستی است.

14. پارک ملی جزیره ونکوور

این پارک طبیعی واقع در غرب ونکوور شامل جنگل‌های انبوه و کوه‌های سر به فلک کشیده و مناظر دیدنی فراوانی است. پارک جزیره ونکوور مکانی مناسب برای پیاده‌روی و کوهنوردی است.

15. چیناتاون

چیناتاون یا محله‌ی چینی‌نشینان یکی از قدیمی‌ترین محله‌های ونکوور است که دارای معماری و فرهنگی منحصربفرد است. خوراکی‌ها و صنایع‌دستی چینی در این محله به فراوانی یافت می‌شود.

نتیجه‌گیری

شهر ونکوور کانادا با داشتن انواع جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و تفریحی یکی از بهترین مقاصد گردشگری در سراسر جهان به شمار می‌رود. از پارک‌ها و موزه‌ها گرفته تا مراکز خرید و سایت‌های تاریخی، جاذبه‌های فراوانی در این شهر ساحلی زیبا وجود دارد که حتماً باید در برنامه‌ی سفرتان به ونکوور گنجانده شوند.

انتشار: 30 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 628

به "آشنایی با جاذبه های شهر ونکوور کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های شهر ونکوور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید