تاریخ معرفی گوشی های گلکسی نوت 20 رسما اعلام شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سامسونگ شب گذشته اعلام نمود که رویداد معرفی گوشی های گلکسی نوت 20 در تاریخ 5 آگوست (15 مرداد) ساعت 18:30 به وقت ایران برگزار می گردد. انتظار می رود در این رویداد به غیر از گوشی های گلکسی نوت 20، از جانشین گوشی تاشو گلکسی فولد هم رونمایی گردد.

تاریخ معرفی گوشی های گلکسی نوت 20 رسما اعلام شد

در تیزر ویدیویی مربوط به این مراسم هیچ نکته خاصی دیده نمی گردد و فقط می توان گفت رنگ مسی که به نمایش درمی آید، مطابق با رنگ تصاویر رندر فاش شده از گلکسی نوت 20 اولترا است. با وجود اینکه کمتر از یک ماه دیگر این گوشی ها معرفی می شوند، ولی شایعات مربوط به آن ها کمتر از حد انتظار بوده است.

ظاهرا گلکسی نوت 20 اولترا از سه دوربین اصلی بهره می برد و در کنار آن می توانیم انتظار تعبیه سیستم فوکوس لیزری یا سنسور ToF را داشته باشیم. همچنین در بعضی کشورها، گوشی های گلکسی نوت 20 همراه با تراشه اسنپ دراگون 865 یا حتی احتمالا 865 پلاس بهره می برند. مدل اگزینوس این گوشی ها هم مبتنی بر اگزینوس 992 خواهند بود. در این میان می توانیم انتظار قابلیت های جدید قلم S Pen را هم داشته باشیم.

به غیر از دو گوشی گلکسی نوت 20 باید به جانشین گلکسی فولد هم اشاره کنیم که ظاهرا با نام گلکسی Z Fold 2 معرفی می گردد. بر اساس اطلاعات فاش شده، این گوشی از نمایشگر اصلی 7.7 اینچی بهره می برد و دوربین اصلی هم درون حفره نمایشگر تعبیه شده است. در خصوص مشخصات سخت افزاری این گوشی هم هنوز نمی توانیم با قاطعیت اظهارنظر کنیم.

در نهایت، احتمالا در این رویداد مدل 5G گوشی گلکسی Z Flip هم معرفی می گردد. گزارش شده که این گوشی مجهز به تراشه اسنپ دراگون 865 پلاس است و نسبت مدل LTE، از باتری نسبتا کوچک تری بهره می برد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1366

به "تاریخ معرفی گوشی های گلکسی نوت 20 رسما اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ معرفی گوشی های گلکسی نوت 20 رسما اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید