بیت کوین هنوز اصلاح دارد؟

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، در چند وقت اخیر بیت کوین با اخبار بدی از جمله عدم پذیرش تسلا و مخالفت های دولت چین مواجهه شد و حالا در محدوده 35 هزار دلار معامله می شود.

بیت کوین هنوز اصلاح دارد؟

به گزارش تجارت نیوز، در 24 ساعت گذشته فشار فروش باعث شد تا حدود 200 میلیون دلار از ارزش بازار کریپتوکارنسی ها کاهش پیدا کند. بیت کوین و اتریوم به پایین ترین سطح ماهانه خود رسیده اند و سایر آلت کوین ها هم در شرایط نزولی سطح حمایت خود را از دست داده اند.

حمایت و مقاومت

دیروز بیت کوین در بازده 39 تا 41 هزار دلار معامله شد، اما نتوانست این مقاومت را پشت سر بگذارد و فشار فروش دوباره بیت کوین را تا 35 هزار دلار کاهش داد. بعد از ریزش بیت کوین کلیت بازار هم در پی ریزش بیت کوین ریزش کرد. بیت کوین در بازه زمانی 4 ساعته در راس سطح 78/6 فیبوناچی و در حدود قیمتی 36/5 هزار دلار معامله می شود. در صورتی که بیت کوین این محدوده را از دست بدهد می تواند تا 30 هزار دلار هم ریزش کند، اما در طرف مقابل اگر بیت کوین بتواند از سطح 61/8 درصد فیبوناچی و قیمت 42 هزار دلار عبور کند فرایند صعودی خواهد گرفت.

RSI

طی هفته گذشته RSI چندین بار در محدوده اشباع خرید و فروش معامله شده است و می شود گفت هنوز هم احساسات و هیجانات در بازار تمام نشده است.

در حال حاضر بیت کوین در محدوده قیمتی 35 هزار دلار معامله می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1905

به "بیت کوین هنوز اصلاح دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیت کوین هنوز اصلاح دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید