بهترین هتل های کرابی برای اقامت

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، کرابی (krabi)، یکی از بهترین جزایر کشور تایلند برای بازدید می‌باشد. برای اینکه سفر خود به این جزیره را بهتر کنید باید از بین هتل‌های کرابی بهترین آن را انتخاب کنید که امکانات کامل و موقعیت جغرافیایی خوبی داشته باشد.

بهترین هتل های کرابی برای اقامت

هتل شرایتون کرابی (Sheraton Krabi hotel)

هتل 5 ستاره شرایتون یکی از بهترین انتخاب‌های شما در تور کرابی خواهد بود، چرا که اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی همچون بالکن اختصاصی با منظره زیبا و رو به جنگل، با تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی پلیر، سیستم تهوه مطبوع و اتاق نشیمن مجزا دارد. مسافرانی که به ایروبیک یا تنیس علاقه‌مند هستند، امکانات ورزشی لازم را تدارک داده است. مرکز ورزش‌های آبی، وای‌فای رایگان در اماکن عمومی هتل و نگهبان درب نیز از دیگر خدمات هستند. 

هتل سنتارا گرند بیچ (Centara Grand Beach hotel) کرابی

این هتل در خلیج خصوصی Pai Plong قرار گرفته است و رستوران‌های ساحلی، استخرهای فضای باز و سالن ورزشی از امکانات تکمیلی آن به شمار می‌روند. اتاق‌ها با دکوراسیون مدرن و مبلمانی به سبک تایلندی تزئین شده‌اند و برای هرکدام محوطه لژ فراهم شده. تلویزیون، گاوصندوق، یخچال کوچک و بعضا جکوزی در فضای باز از تجهیزات هر اتاق هستند.

هتل مرکوری (Mercure Krabi hotel) کرابی

این هتل 4 ستاره دارای 3 استخر بزرگ در فضای باز می باشد. ساحل Nopparat Thara با پای پیاده حدود 5 دقیقه و بازار و رستوران های ساحل معروف Ao Nang حدود 10 دقیقه پیاده تا این هتل فاصله دارد. اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، یخچال کوچک، بالکن خصوصی و حمام خصوصی با تمام تجهیزات است. ماساژهای سنتی تایلندی، کتابخانه با کتاب‌های بسیار، روزنامه و انواع دی وی دی، کلوپ کودکان با فعالیت های تفریحی و شاد از دیگر امکانات این هتل هستند.

هتل ریزورت اونانگ (Aonang Nagapura hotel) کرابی

این ریزورت با باغی سرسبز احاطه شده و تنها 400 متر با ساحل معروف Ao Nang فاصله داشته و فرودگاه کرابی 40 دقیقه با آن فاصله دارد و درصورت تمایل می‌توانید از شاتل فرودگاه استفاده نمایید. اتاق‎ها در این هتل طراحی و دکوراسیون مجللی دارند که با مبلمان چوبی و شیک تزئین شده است. در هر اتاق سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی پلیر و حمام بزرگ تعبیه شده است.

انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 334

به "بهترین هتل های کرابی برای اقامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های کرابی برای اقامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید