آشنایی با بهترین رستوران های پوکت

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، پوکت جزیره ای زیبا برای تجربه تفریحاتی بسیار مهیج، بازدید از سواحلی زیبا، خرید از مراکز مدرن و بازدید از معابد زیبا و تجربه غذایی خوشمزه در رستوران‌های آن است.

آشنایی با بهترین رستوران های پوکت

رستوران آکوا پوکت

رستوران آکو یکی از بهترین رستوران‌های ساحل «کالیم» است که در شمال ساحل پاتونگ قرار دارد و فقط توسط یک دماغه‌ی سنگی از آن جدا شده است. آکوا یک رستوران مدرن ایتالیایی است که یک آشپز اهل ساردین، پخت‌وپز غذاهای آن را بر عهده دارد. این رستوران طراحی مدرن و چشم‌انداز بسیار زیبایی بر دریای آندامان دارد و قطعا یکی از مدعیان زیباترین رستوران پوکت است.

فضای رستوران تم سیاه و سفید دارد. نور رستوران هم بسیار مناسب می‌باشد و فضای دلنشینی ایجاد می‌کند و در کل دکوراسیون شیکی برای بازدید در تور پوکت دارد.

رستوران دودو پوکت

رستوران دودو یکی از دیگر رستوران‌هایی می‌باشد که می‌توان طعم یک غذای فوق‌العاده را تجربه کرد. این رستوران نسبتا کوچک است و در نزدیکی ورودی مجموعه‌ی تفریحی «لاگونا» قرار دارد. در این رستوران فنون آشپزی فرانسوی، مدیترانه‌ای و آسیایی با هم ترکیب شده‌اند و عطر و طعم‌‌های مختلف را درهم می‌آمیزد و مشتریان با رضایت رستوران را ترک می‌کنند. سرآشپز این رستوران در فرانسه دوره دیده و دودو محل مناسبی برای چشیدن طعم غذای فرانسوی با ترفندهای آسیایی می‌باشد. در تور پوکت به شما توصیه می‌کنیم طعم این غذاهای خوشمه این رستوران را بچشید.

رستوران لاگائتالا پوکت

رستوران لاگائتانا یک رستوران کوچک و مشهور ایتالیایی است که فضایی خانوادگی دارد. «جیووانی فرارا» و همسر تایلندی‌اش صاحبان مهمان‌نواز این رستوران هستند که با برخورد صمیمانه‌ی خود، محیطی راحت را برای مشتریان به وجود می‌آورند تا افراد از خوردن غذا در این مکان بیشتر لذت ببرند. رستوران لاگائتالا در جاده‌ی پوکت، در مرکز شهر پوکت قرار دارد.

منبع: phuket.com
انتشار: 11 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 42

به "آشنایی با بهترین رستوران های پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین رستوران های پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید