برندگان مسابقه عکاسی The Minds Eye 2023 اعلام شدند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، برندگان مسابقه The Minds Eye 2023 معرفی شدند. مسابقه ای که استعداد باورنکردنی عکاسان در سراسر دنیا را به نمایش می گذارد.

برندگان مسابقه عکاسی The Minds Eye 2023 اعلام شدند

این مسابقه به وسیله همه چیز درباره عکس گه به عنوان یک مجله آنلاین آغاز به کار نموده بود آغاز شد و به تدریچ تبدیل به بستری برای عکاسان شد و به آنها عرضه و شناسایی آثارشان یاری کرد.

در مسابقه چشم فکر در هشتمین دوره ، عکاسان آماتور و حرفه ای از 18 کشور در پنج قاره، شرکت کردند واستعدادهای باورنکردنی و دیدگاه های منحصر به فرد خود را به امید اینکه به عنوان عکاس سالانتخاب گردد، ارائه کردند.

هیئت داوران هشت کارشناس متشکل از عکاسان، ویراستاران و متصدیان مشهور دنیا، از بین هزاران اثر، 39 برنده انتخاب کردند. عکس های برنده به علت ترکیب بندی های پویا و زیبایی شنایی شان انتخاب شد.

برنده جایزه نخست پریو ویدیانتو از اندونزی بود. عکس او، ترکیبی تقریباً متقارن با عنوان شوت برنده، از تیم ملی بسکتبال با ویلچر اندونزی بود.

مقام دوم به هایکون لیانگ از چین رسید، که مربوط به یک آتش بازی در میان جشنواره بهار است. قدیمی ترین و مهم ترین جشنواره چینی.

سایر آثار دارای ترکیب بندی های به همان میزان قوی بودند، از پرتره های مجذوب کننده زندگی روزمره گرفته تا انرژی سوارکاری سنتی مراکشی و جشن سگ ها و حیوانات دیگر.

تعدادی از عکس های برنده:

منبع: یک پزشک
انتشار: 23 فروردین 1402 بروزرسانی: 23 فروردین 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2490

به "برندگان مسابقه عکاسی The Minds Eye 2023 اعلام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان مسابقه عکاسی The Minds Eye 2023 اعلام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید