برف و کولاک 192 راه روستایی را در قزوین مسدود کرد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خبرنگاران/قزوین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از انسداد 192 راه روستایی این استان در پی بارش برف و کولاک خبر داد.

برف و کولاک 192 راه روستایی را در قزوین مسدود کرد

جواد حق لطفی با اشاره به بارش برف و کولاک در استان قزوین بیان نمود: روستاهای گرفتار در محاصره برف به صورت عمده در بخش های الموت، طارم سفلی، تاکستان و کوهین واقع هستند. کولاک شدید در حال حاضر در محور قزوین - رشت، قزوین - زنجان، قزوین - بوئین زهرا و قزوین - همدان ادامه دارد و 350 راهدار به همراه 300 دستگاه ماشین آلات از بامداد دوم بهمن همچنان به صورت بی وقفه در حال برفروبی و نمکپاشی راه های اصلی هستند.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، حق لطفی ادامه داد: با توجه به تداوم بارش برف و کولاک شدید در راه های استان قزوین، بازگشایی راه های روستایی بعد از فرونشست کولاک آغاز خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با تأکید بر خودداری از سفرهای غیرضروری در این شرایط جوی، اضافه نمود: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از شرایط جاده های این استان و کشور با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل تماس برقرار و سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1720

به "برف و کولاک 192 راه روستایی را در قزوین مسدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و کولاک 192 راه روستایی را در قزوین مسدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید