افزایش 18 درصدی قیمت متوسط مسکن کانادا طی دوازده ماه اخیر

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، انجمن املاک کانادا که نماینده بیش از 130 هزار مشاور املاک در سراسر کشور است، سه شنبه اظهار داشت که 58645 خانه در ماه آگوست در کانادا به فروش رفت که 33 درصد بیشتر از ماه مشابه سال قبل بود. این نمایانگر افزایشی بیش از 6 درصدی نسبت به ماه جولای بود که خودش رکورد آن ماه را زده بود.

افزایش 18 درصدی قیمت متوسط مسکن کانادا طی دوازده ماه اخیر

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

آگوست معمولا ماه شلوغی برای فروش مسکن نیست اما 2020 تمام روندهای فصلی را تغییر داده و تقاضای انباشته هنوز در این ماه هم ادامه داشت.

حتی با وجود اینکه پاندمی جهانی باعث شد بیش از یک میلیون شغل از بازار کانادا حذف گردد، ماه گذشته ششمین ماه شلوغ از نظر فروش خانه و شلوغ ترین آگوست تاریخ بود.

قیمت میانگین یک خانه در کانادا که در ماه گذشته به فروش رفت معادل 586 هزار دلار بود که نسبت به ماه مشابه سال قبل 18.5 درصد افزایش داشت.

انجمن املاک می گوید قیمت میانگین می تواند گمراه نماینده باشد چون بازارهای گران قیمت مانند تورنتو و ونکوور می توانند ارقام را مخدوش نمایند. اگر این دو شهر حذف شوند، قیمت میانگین 464 هزار دلار می گردد و اگر کل استان های بریتیش کلمبیا و انتاریو کنار گذاشته شوند، مونترال با قیمت میانگین 495824 دلار و کلگری با 469883 دلار در رتبه های اول و دوم قرار می گیرند. قیمت میانگین هیچ شهر دیگری بالاتر از 400 هزار دلار نیست.

شاخص قیمت مسکن در آگوست 9.4 درصد رشد داشت که بالاترین افزایش از سال 2017 به بعد بود.

کوستا پالوپولوس رییس انجمن املاک در بیانیه ای گفت: در بسیاری از بازارهای مسکن در سراسر کانادا تابستانی رکوردشکن مشاهده شده و مشاوران املاک و مشتریان دارند خود را به بازار بهاری می رسانند. واقعا به نظر می رسد که بازار بهاری به تابستان نقل مکان نموده باشد.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1426

به "افزایش 18 درصدی قیمت متوسط مسکن کانادا طی دوازده ماه اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 18 درصدی قیمت متوسط مسکن کانادا طی دوازده ماه اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید