شروع صدور کارت های جدید معلولیت، توانبخشی با اولویت مناطق محروم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، حسین نحوی نژاد در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به سرگیری صدور کارت های جدید معلولیت گفت: با توجه به برخی مسائل در مقطعی صدور این کارت ها به تعویق افتاد و هم اکنون یک میلیون و 300 هزار معلول در کشور وجود دارد که از این تعداد 35 درصد زنان و 65 درصد مردان هستند.

شروع صدور کارت های جدید معلولیت، توانبخشی با اولویت مناطق محروم

وی بیان نمود: به همین منظور برنامه ریزی هایی برای صدور کارت های جدید معلولیت اجرا شده است و تاکنون 450هزار کارت صادر شده و در اختیار معلولان قرار گرفته است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه کوشش می گردد صدور کارت های جدید معلولیت تا سرانجام سال آینده به اتمام برسد، گفت: در این بخش هماهنگی های با سایر بخش های سازمان بهزیستی شده است و آنها نیز قول مساعد داده اند.

نحوی نژاد بیان نمود: سازمان بهزیستی بابت صدور کارت های جدید رقمی از معلولان دریافت نمی کند ضمن اینکه کارت های جدید دارای ویژگی های خاصی است که می تواند برای معلولان مفید باشد.

وی ادامه داد: طرح های توانبخشی سازمان بهزیستی کشور نیز با اولویت حمایت از معلولان نیازمند در استان ها محروم ادامه خواهد داشت و در این بخش اعتباراتی نیز برای این افراد پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 389

به "شروع صدور کارت های جدید معلولیت، توانبخشی با اولویت مناطق محروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع صدور کارت های جدید معلولیت، توانبخشی با اولویت مناطق محروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید