کی روش تا خاتمه هفته جاری سرمربی کلمبیا می گردد، اعلام رقم قرارداد کارلوس

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، یک رسانه محلی، زمان معرفی سرمربی پیشین تیم ملی ایران را گفت.

کی روش تا خاتمه هفته جاری سرمربی کلمبیا می گردد، اعلام رقم قرارداد کارلوس

به گزارش خبرنگاران، نشریه تیمپو کلمبیا نوشت که انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور قطعی است و او فردا (پنجشنبه) رسماً به عنوان جانشین قطعی خوسه پکرمن معرفی خواهد شد.

این نشریه اعلام نموده که کی روش امشب وارد بوگوتا می گردد و از ساعت 10 صبح فردا به وقت محلی مرحله نهایی مذاکرات خود با مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور شروع خواهد نمود تا در خصوص جزئیات نهایی قرارداد و شروط باقی صحبت نمایند و پس از آن کی روش رسماً به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا معرفی خواهد شد.

در همین حال سایت ال یونیورسال گفت کی روش فردا وارد کلمبیا می گردد و آدینه قراردادش را امضا خواهد نمود. طبق اعلام این سایت دستمزد این مربی کمی بیش از 3 میلیون دلار خواهد بود که نصف حقوق پکرمن است.

طبق اعلام منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال کلمبیا، کی روش قرار بود روز گذشته (سه شنبه) به بوگوتا سفر کند اما همانطور که پیش بینی می شد، به دلیل بعضی مسائل در پروازش به این کشور، با تأخیر به بوگوتا خواهد رسید.

انتشار این خبر در حالی است که فدراسیون فوتبال کلمبیا هنوز به صورت رسمی انتخاب قطعی کی روش به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی این کشور را تأیید کرد. البته رامون خسورون، رئیس فدارسیون کلمبیا در روزهای اخیر تأیید کرد که مذاکرات وارد مراحل نهایی خود شده است.

تیم ملی کلمبیا از 4 سپتامبر سال 2017 (13 شهریور) زمان برکناری پکرمن بدون سرمربی قطعی بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 409

به "کی روش تا خاتمه هفته جاری سرمربی کلمبیا می گردد، اعلام رقم قرارداد کارلوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش تا خاتمه هفته جاری سرمربی کلمبیا می گردد، اعلام رقم قرارداد کارلوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید