پیشنهاد تازه به فدراسیون فوتبال ایران برای بازی دوستانه با آرژانتین، زمان و مکان جدید با تقبل هزینه ها

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، پیشنهاد جدیدی به فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه با آرژانتین ارائه گردیده است.

پیشنهاد تازه به فدراسیون فوتبال ایران برای بازی دوستانه با آرژانتین، زمان و مکان جدید با تقبل هزینه ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پیش از این شرکتی که کار هماهنگی بازی های دوستانه را انجام می دهد، به فدراسیون فوتبال ایران برای انجام دو بازی دوستانه با آرژانتین و کلمبیا در ماه نوامبر 2018 (آبان ماه 97) پیشنهادی رسمی ارائه نموده بود. پیشنهاد انجام بازی ها در تاریخ 15 و 18 نوامبر (24 و 27 آبان ماه) در خاک آمریکا بود. بازی اول مقابل آرژانتین در نیویورک و بازی دوم مقابل کلمبیا در واشنگتن. (لینک مطلب)

پس از گزارش روز دوشنبه خبرنگاران، حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال اعلام نمود پیشنهاد برگزاری این دو بازی برای ماه مارس 2019 (اسفندماه 97) است، با این حال این اظهار نظر واضح و دقیق نبود، چرا که در نامه ارسالی تاریخ برگزاری بازی ماه نوامبر ذکر گردیده بود.

بیشتر بخوانید:اشتباهی که فردوسی پور درباره پیشنهاد برگزاری بازی ایران آرژانتین کرد

امروز (چهارشنبه) پیشنهاد جدید این شرکت برای برگزاری دو بازی در ماه مارس (اسفند 97) به فدراسیون فوتبال ارسال گردیده است. در پیشنهاد جدید اندک تفاوت هایی ایجاد و محل پیشنهادی برگزاری دو بازی کشور کانادا و دو شهر ونکوور و تورنتو اعلام گردیده است. همچنین فقط پیشنهاد قطعی بازی با آرژانتین ارائه گردیده و هنوز وضعیت بازی دوم معین نیست و احتیاج به هماهنگی های مجدد دارد و در صورت قطعی نشدن بازی با کلمبیا، تیم دیگری جایگزین خواهد شد. سایر موارد از جمله پرداخت تمام هزینه های تیم ایران، اقامت، پرواز و همچنین پرداخت پول به فدراسیون فوتبال ایران بابت انجام این دو بازی تغییر ننموده است.

با این شرایط باید منتظر بود و دید فدراسیون فوتبال چه پاسخی به این پیشنهاد خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 230

به "پیشنهاد تازه به فدراسیون فوتبال ایران برای بازی دوستانه با آرژانتین، زمان و مکان جدید با تقبل هزینه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد تازه به فدراسیون فوتبال ایران برای بازی دوستانه با آرژانتین، زمان و مکان جدید با تقبل هزینه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید