نبرد مس و گل ریحان برای تداوم بالانشینی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، لیگ دسته یک فوتبال ایران امروز (پنجشنبه) به ایستگاه بیست و یکم خود می رسد و دیدار مس کرمان و گل ریحان البرز رقابت مهم این هفته است.

نبرد مس و گل ریحان برای تداوم بالانشینی

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته یک امروز (پنج شنبه) با برگزاری هفت بازی پیگیری خواهد شد که در مهم ترین دیدار، گل ریحان البرز و فجر سپاسی مقابل هم صف آرایی می نمایند.

گل ریحان البرز با 29 امتیاز در رده پنجم واقع شده است و در رده بالای خود مس کرمانی را می بیند که در با یک امتیاز بیشتر از گل ریحان، در صندلی چهارم جدول واقع شده است. مس کرمان نیز که در نیم فصل دوم عملکرد خوبی نداشته و در نیم فصل دوم با دو مساوی و یک باخت، خود را درگیر حواشی نموده است، در این بازی به دنبال جبران نتایج نیم فصل دوم است. این دو تیم در دو سال گذشته، پنج بازی انجام دادند که سه بازی به سود مس کرمان شده، یک بازی با برد گل ریحان همراه بوده و یک بازی با نتیجه مساوی به سرانجام رسیده است.

در بازی دیگر مهم امروز، شاهین شهرداری بوشهر با فجر سپاسی دیدار می نماید. شاهینی ها که دیروز (چهارشنبه) سرمربی خود را در اقدامی غیر منتظره در سرخ پوشان پاکدشت دیدند، امروز برای استحکام صندلی خود در رده سوم مقابل فجر سپاسی قرار می گیرند. از طرفی دیگر، فجر سپاسی استارت نسبتاً خوبی با داوود مهابادی داشته و با دو برد و یک باخت در سه هفته اول در نیم فصل دوم، به بازی های آینده لیگ امیدوار شده اند. در پنج بازی رسمی شاهین بوشهر برابر فجر سپاسی، دو برد برای هر یک دو تیم به دست آمده و یک بازی با نتیجه مساوی به سرانجام رسیده است.

برنامه هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته یک به توضیح زیر است:

گل ریحان - البرز مس کرمان ساعت 14:00

شاهین شهرداری بوشهر - فجر سپاسی ساعت 14:00

آلومینیوم اراک - شهرداری ماهشهر ساعت 14:00

نود ارومیه - شهرداری تبریز ساعت 14:00

خونه به خونه - گل گهر سیرجان ساعت 14:00

کارون اروند خرمشهر - ملوان ساعت 14:00

مس رفسنجان - بادران تهران ساعت 14:00

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 403

به "نبرد مس و گل ریحان برای تداوم بالانشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد مس و گل ریحان برای تداوم بالانشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید