لیگ دسته اول فوتبال، جدال 2 تیم برای رسیدن به گل کهر و 4 تیم برای اولین پیروزی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال امروز شروع می گردد و طی آن چهار تیم انتهای جدولی برای کسب نخستین پیروزی فصل خود کوشش خواهند کرد.

لیگ دسته اول فوتبال، جدال 2 تیم برای رسیدن به گل کهر و 4 تیم برای اولین پیروزی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، لیگ دسته اول فوتبال امروز (شنبه) با چهار دیدار وارد هفته پنجم می گردد که در مهم ترین دیدارهای این هفته تیم های بالای جدولی گل گهر سیرجان، مس کرمان و اکسین البرز برای صدرنشینی و چهار تیمِ شهرداری ماهشهر، نود ارومیه، خونه به خونه و شهرداری تبریز هم برای کسب نخستین پیروزی فصل خود کوشش خواهند کرد.

شاگردان فراز کمالوند در تیم اکسین که در سه هفته ابتدایی با سه پیروزی متوالی صدر جدول را در اختیار داشتند، هفته گذشته با شکست مقابل مس کرمان این صندلی را از دست دادند و حالا برای باز پس گیری آن به مصاف نود ارومیه ای خواهند رفت که بدترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد.

تیم گل گهر صدرنشین لیگ دسته اول که تنها تیم بدون شکست رقابت هاست، در این هفته با آلومینیوم اراکی دیدار خواهد نمود که با هفت امتیاز در رده پنجم جدول واقع شده است. شاگردان بگوویچ که پس از تساوی هفته نخست، سه پیروزی متوالی به دست آورده اند، در هفته پنجم کار سختی مقابل تیم محمد ربیعی که تنها یک گل خورده دارد، خواهد داشت.

در دیگر دیدارهای مهم این هفته شاهین شهرداری بوشهر میزبان مس کرمان رده دومی خواهد بود و کاروند اروند خرمشهر نیز از فجرسپاسی پذیرایی خواهد نمود.

برنامه کامل هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال به توضیح زیر است:

شنبه 31 شهریورماه

مس رفسنجان - شهرداری تبریز، ساعت 15:45 قشقایی شیراز - شهرداری ماهشهر، ساعت 16 ملوان بندرانزلی - مشکی پوشان، ساعت 16:15 شاهین شهرداری بوشهر - مس کرمان، ساعت 17:25

یکشنبه اول مهرماه

خونه به خونه بابل - استقلال جنوب، ساعت 16 آلومینیوم اراک - گل گهر سیرجان، ساعت 16 نود ارومیه - اکسین البرز، ساعت 16:15 کارون اروند خرمشهر - فجرسپاسی شیراز، ساعت 17:30 جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 134

به "لیگ دسته اول فوتبال، جدال 2 تیم برای رسیدن به گل کهر و 4 تیم برای اولین پیروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ دسته اول فوتبال، جدال 2 تیم برای رسیدن به گل کهر و 4 تیم برای اولین پیروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید