عزت اللهی مصدوم شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، شوخی های پژمان منتظری و سامان قدوس پیش از آغاز تمرین جالب بود و هنگامی که در بازی آقا وسط قدوس به منتظری اعتراض می کرد مدافع ملی پوش استقلال با حرکت دست به او گفت ساکت و اعتراض نکن.

عزت اللهی مصدوم شد

به گزارش خبرنگاران ،تمرین تیم ملی عصر یکشنبه از ساعت 16 در زمین شماره 2 کمپ تیم های ملی شروع شد.قبل از شروع تمرین کی روش مشغول پنالتی زدن به یکی از دستیارانش بود و همین موضوع سوژه عکاسان حاضر در تمرین شد. کی روش قبل از گفت وگو با نمایندگان رسانه های گروهی با 2 نفر از میهمانان تمرین تیم ملی که لباس شخصی بر تن داشتند گفت وگو کرد و به آنها خوش آمد گفت.

در این تمرین مسعود شجاعی و اشکان دژاگه که روز شنبه در تمرین تاکتیکی حضور نداشتند و در ساختمان پک تمرین کردند پا به پای بقیه بازیکنان در تمرینات گروهی حضور داشتند.

مثل روزهای اخیر یکی از دستیاران کی روش از روی دکل ها تمرین تاکتیکی ملی پوشان را فیلم برداری کرد.در بخش اول تمرین و بعد از گرم کردن بدن ها، بازیکنان در قالب گروه های چند نفره پاسکاری نموده و به نوعی برنامه های تمرینی را به این شکل شروع کردند.

شوخی های پژمان منتظری و سامان قدوس پیش از شروع تمرین جالب بود و هنگامی که در بازی آقا وسط قدوس به منتظری اعتراض می کرد مدافع ملی پوش استقلال با حرکت دست به او گفت ساکت و اعتراض نکن.

در بخش فوتبال درون تیمی که در 2 زمین مجزا و بین 4 تیم برگزار می شد سعید عزت الهی دچار مصدومیت شد و به تمرین ادامه نداد.البته در بخش انتهای این فوتبال آزمون نیز از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت جزئی شد و تعیین بود که آسیب دیدگی وی جدی نیست.

در انتها فوتبال درون تیمی تیم برنده شامل امیر عابدزاده، مهدی طارمی، سامان قدوس و علیرضا جهانبخش به خوشحالی مقابل عکاسان پرداخته و سر و صدای زیادی در کمپ ایجاد کردند.

در بخش آخر تمرین هم بازیکنان مشغول زدن ضربات پنالتی به گلرها شدند که بیرانوند و عابدزاده مقابل ضربات آنها قرار گرفتند. در این میانعابدزاده با مهار دو پنالتی که دومی را به شکلی زیبا از قلی زاده گرفت باعث برنده شدن تیمش شد .مهدی طارمی هم با ضربه نهایی به بیرانوند خوشحالی جالبی انجام داد.بعد از این ضربه کی روش با خنده در بین پنالتی زنان حاضر شد و سوت انتها تمرین را به صدا در آورد.

3-350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 193

به "عزت اللهی مصدوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزت اللهی مصدوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید