سی وپنجمین کنفرانس جهانی پارک های فناوری و مناطق نوآوری

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری یازدهم تا چهاردهم شهریورماه سال جاری با حمایت وزارت علوم و معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می گردد.

سی وپنجمین کنفرانس جهانی پارک های فناوری و مناطق نوآوری

به گزارش خبرنگاران، سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری از دوم تا پنجم سپتامبر 2018 (یازدهم تا چهاردهم شهریور 1397) برای نخستین بار به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در شهر تاریخی اصفهان برگزار می گردد.

موضوع اصلی کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری سال 2018، به سوی شهرها و جوامع پایدار، پرورش و ترویج اکوسیستم های نوآوری است.

محورهای اصلی کنفرانس شهرها، پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری: چالش ها و استراتژی ها، ابزارها و عملکردهای جدید برای شهرها و مناطق نوآوری، چالش های جوامع و شهرها و نقش پارک های علم و فناوری برای غلبه بر چالش ها از طریق نوآوری اجتماعی و کارآفرینی برای رشد و پایداری در پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری است.

همچنین کنفرانس IASP 2018، هفت محور فرعی شامل نوآوری باز و چالش های پیش روی شهرها، بازسازی ساختارهای قدیمی برای شکل گیری اقتصاد دانش بنیان، فناوری اطلاعات و ارتباطات در خدمت توسعه پایدار: نقش پارک های علم و فناوری و سایر مناطق نوآوری، تاثیر پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری در شکل گیری شهرهای مولد و بهره ور، هم پیمانان جهانی در روند بین المللی سازی، چگونگی جذب نخبگان در شهرها، پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری و عملکرد و فعالیت شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری در رویارویی با چالش ها و نقاط قوت حاصل از تمرکز بر روی اهداف توسعه پایدار سازمان ملل دارد.

منبع: isna.ir
انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 97

به "سی وپنجمین کنفرانس جهانی پارک های فناوری و مناطق نوآوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی وپنجمین کنفرانس جهانی پارک های فناوری و مناطق نوآوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید