سمنانی ها شادی را گم نموده اند؟

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: شهروندان سمنان از نظر روحی احتیاج به شادابی بیشتری دارند.

سمنانی ها شادی را گم نموده اند؟

عباس بابایی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران از ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره ها در سمنان اطلاع داد و اظهار کرد: با توجه به نظر کارشناسان در خصوص وجود افسردگی و کم رنگ بودن نشاط اجتماعی جشنواره های متعددی با هدف ایجاد نشاط و سرزندگی در سطح شهر برنامه ریزی شده است تا از نظر شاخص های سلامت فاصله سمنان با نرم های استاندارد را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره های متنوع می تواند به ارتقاء نشاط اجتماعی در سمنان یاری شایانی کند، اظهار کرد: در تلاشیم سمنان را به شهر جشنواره ها تبدیل کنیم و در همین ارتباط و در هم افزایی با دستگاه های اجرایی رویدادهای فرهنگی، هنری، اجتماعی زیادی برنامه ریزی کردیم.

وی از برگزاری هفته فرهنگی سمنان به عنوان یکی از مهمترین برنامه های این سازمان نام برد و گفت: قرار است در چهار جمعه متولی در دی ماه جاری نشست های فرهنگی تحت عنوان شونشینی برگزار کنیم که نخستین نشست عصر اولین جمعه دی ماه برگزار می گردد. در این نشست ها علاوه بر برپایی برنامه های متنوع فرهنگی و هنری، ظرفیت های فرهنگی، هنری و گردشگری سمنان معرفی می گردد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از جشنواره گچ به عنوان یکی دیگر از جشنواره های برنامه ریزی شده نام برد و اضافه کرد: این جشنواره بهار پیش رو در فروردین یا اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی از جشنواره استقبال از بهار به عنوان یکی از مهمترین جشنواره سال جاری نام برد و گفت: این جشنواره از نیمه اسفندماه، شروع و تا انتها تعطیلات نوروزی ادامه دارد. جشن سمنی نوروز نیز از دیگر جشنواره های پیش بینی شده برای ایام شروعین سال است. جشن چهل سالگی انقلاب نیز به عنوان یکی دیگر از جشنواره های این سازمان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 379

به "سمنانی ها شادی را گم نموده اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمنانی ها شادی را گم نموده اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید