سرپرست دانشگاه گنبد کاووس منصوب شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت علوم منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، ابوالفضل طهماسبی را به سمت سرپرست دانشگاه گنبد کاووس منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه گنبد کاووس منصوب شد

در بخش هایی از این حکم انتصاب خطاب به طهماسبی آمده است:

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های مؤثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت تلاش و اهتمام خویش را به کار برید.

ابوالفضل طهماسبی متولد 1354 در شهر مشهد مقدس، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی – مرتعداری از دانشگاه تربیت مدرس و دکتری علوم مرتع از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان است.

طهماسبی استادیار پایه 24 گروه مرتع و آبخیز داری دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه گنبدکاووس است و تاکنون هدایت و مشاوره بیش از 20 سرانجام نامه کارشناسی ارشد، چاپ بیش از 15 مقاله در مجلات معتبر علمی داخلی و بین المللی، ارائه بیش از 60 مقاله در همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المملی و عضویت در انجمن علمی مرتبط با رشته تحصیل خود از سوابق علمی و پژوهشی وی است.

از سوابق اجرایی و مدیریتی، طهماسبی می توان به مدیریت واحد کتابخانه و اینترنت دانشگاه گنبد کاووس و مدیریت امور آموزشی و عضویت در کمیسیون موارد خاص این دانشگاه، مدیریت امور آموزشی، پژوهشی و سرپرستی دانشگاه علمی کاربردی گرگان، مدیریت امور داخلی نشریه علمی و پژوهشی حفاظت زیست بوم گیاهان، کارشناس رسمی دادگستری در رشته کشاورزی و منابع طبیعی و عضو فعال نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان گلستان اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 123

به "سرپرست دانشگاه گنبد کاووس منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دانشگاه گنبد کاووس منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید