با رستوران بانکر در بانکوک آشنا شوید

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، رستوران بانکر (bunker)، در یک ساختمان سه طبقه در یکی از بهترین محله‌های بانکوک در کشور تایلند به نام ساتورن ساخته شده و غذاهای سنتی اروپایی و آمریکایی سرو می شود.

با رستوران بانکر در بانکوک آشنا شوید

غذاهای این رستوران ساده هستند و در یک محیطی صمیمی، خدمات عالی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همانطور که از نام این رستوران مشخص می‌باشد، طراحی داخلی این رستوران به شکل یک پناهگاه می‌باشد و با پنجره‌های قدی خود چشم‌انداز زیبایی از بیرون را برای نمایش دارد. منوی رستوران کوچک بوده اما غذاهای متنوعی برای تجربه طعم غذاهای اروپایی و آمریکایی در تور تایلند ارزان دارد. پیش غذاها در این رستوران معمولا قیمتی تا 500 بات دارند و به زیبایی تزئین شده‌اند. در این رستوران ظرف و ظروفی که در آن غذا سرو می‌گردد زیبا و تمیز می‌باشند اما طراحی پیچیده‌ای برای بازدید دارند. صدف‌های دریایی تازه از بهترین غذاهای این رستوران در کشور تایلند هستند. خوراک بره یکی از غذاهای محبوب این رستورن می‌باشد و در آن از گوشت بره استرالیایی استفاده شده است و عطر و طعمی که در آن به کار می رود بسیار وسوسه انگیز می‌باشد، این غذا با نخود فرنگی و پیاز سرو می‌گردد. ماهی قزل‌آلای رنگین کمان در این رستوران با 700 باتی در اختیار شما قرار می‌گیرد. سالادها تا حدی به صورت خام سرو شده و در پاستاها سبزیجات زیادی به کار رفته است.

در این رستوران دسرها در اندازه‌های بزرگ سرو می‌شوند و اگر تمایل ندارید کالری زیادی دریافت نمایید می‌توانید آن را با دوستان خود تقسیم نمایید. کیک‌های آناناس با شیرینی ملایمی خود می‌تواند گزینه مناسبی برای دسر باشد اما اگر چیزی خاص تر و متفاوت بخواهید می‌توانید دسرهای خامه‌ای و شکلاتی را امتحان نمایید.

منبع: bangkok.com
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 346

به "با رستوران بانکر در بانکوک آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با رستوران بانکر در بانکوک آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید