بهترین جاذبه های مالزی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، مالزی یکی از زیباترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. مالزی یکی از مدرن ‌ترین کشورهای آسیای جنوب شرقی است و تنوع فرهنگی زیادی دارد. پایتخت آن نیز  کوالالامپور می‌باشد.

بهترین جاذبه های مالزی

آکواریوم KLCC  کوالالامپور

این که بدانید در دنیای زیرآب چه می گذرد بدون شک برای هر فردی جالب و زیباست. آکواریوم KLCC یکی از بزرگ ترین و مشهورترین آکواریوم های دنیاست.در این آکواریوم ماهی هایی زندگی می کنند که فقط در عمق دریاها می توان آنها را پیدا کرد.در این آکواریوم انواع ویدئو پروژکتورهاو تجهیزات پیشرفته دیگری وجود دارند که اطلاعات نادر و کاملی در مورد موجودات زیرآب در اختیار گردشگران تور مالزی قرار می دهد.

شهر تاریخی پوتراجایا

ایده ایجاد چنین شهری به عنوان پایتختی اداری که از تراکم کوالالامپور کم می‌کند در سال 1980 مطرح شد. جالب این است که سال 1985 شهر ساخته شده و استقرار نخستین وزارتخانه‌ها در آن آغاز گردیده است. پوتراجایا، کوالالامپور را نجات داد و نگذاشت به مصایب دیگر کلانشهرهای آسیا مانند توکیو، تهران، بمبئی، بانکوک دچار شود. جالب است که خود شهر در 5 سال ساخته شده و چنان زیبایی باشکوه و آرامش کم‌نظیری دارد که اکنون از آن به‌عنوان یکی از بهترین جاذبه‌های تور مالزی است

 پارک آبی سان‌وی

سان‌وِی، پارک آبی دوست داشتنی شهر کوالالامپور است. این پارک به دلیل محیط بسیار سرسبز و طبیعت زیبای و ساحل های شنی، هرساله گردشگران فراوانی را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می کند. سان‌وِی مرکز خرید زیبایی دارد که به سبک معماری مصری ساخته شده‌اند. در آن، زمینی نیز برای پاتیناژ وجو دارد.موج سواری روی آب یکی از اصلی ترین جاذبه های پارک آبی سان وی کوالالامپور است. ترن هوایی های هیجان انگیز، پل معلق که 428 متر ارتفاع دارد، باغ وحش تقریبا بزرگی که دقیقا حس حیات وحش را به بازدیدکننده ها منتقل خواهد کرد و پیاده روی در ساحل نیز از دیگر جذابیت های پارک آبی هستند.

معبد آرولمیگو سری را جاکالیامان

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری تور مالزی در معبد آرولمیگو سری را جاکالیامان وجود دارد که همه جا از کف زمین تا ستون ها، دیوار و سقف از شیشه پوشیده شده است. شیشه های رنگی که در نگاه اول بازتاب نور در آنها چشم را خواهد زد اما وقتی چشم به این نورها عادت کند تازه انسان متوجه زیبایی و هنری که در ساخت معبد به کار رفته خواهید شد. ساخت معبد آرولمیگو یک میلیون دلار هزینه دارد. این بنا در شهر جوهر بهرو در نزدیکی مرز مشترک سنگاپور و مالزی قرار دارد.که یکی از معبدهای قدیمی جوهور می‌باشد.

انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 318

به "بهترین جاذبه های مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید