جاذبه های تفریحی مالزی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، در تور مالزی می‌توانید در تفریحاتی شرکت کنید که بسیار مفرح هستند. در این مقاله شما را با بهترین تفریحات مالزی آشنا خواهیم کرد. دلیل این معرفی این است که بدانید در مالزی می‌توانید در چه تفریحاتی شرکت کنید.

جاذبه های تفریحی مالزی

 پارک لگولند مالزی

لگولند یک پارک مناسب برای کودکان در تور مالزی است اما برای بزرگ‌تر ها هم می‌تواند جالب باشد این پارک هم پارک آبی و هم شهر بازی داشته که اگر آب بازی و بازی های آبی را دوست دارید با سرسره‌ها و استخرهایی که دارد می تواند روزی هیجان انگیز، شاد و متفاوتی برای شما باشد.

اگر عاشق بازی فکری هستید پارک بازی‌ها ی فکری هم ایده خوبی برای بازدید در تور مالزی است، امکاناتی متنوع پارک فضای مناسبی را برای گذراندن یک روز کامل و بی ناقص برای شما آماده است.

کوه کینبالو مالزی

کینبالو دومین کوه بلند آسیای شرقی می‌باشد که در پارک دولتی کینبالو قرار گرفته است و در لیست میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است. اگرکوهنورد باشید و بخواهید تا قله بروید دو روز زمان لازم دارید و قبلش باید با ثبت نام مجوز برای صعود کوه را بگیرید. پوشش گیاهی خاص ومتفاوت این کوه صعود را برای شما لذت بخش تر می کند.

شهر ملاکا مالزی

شهر ملاکا تنها 20 کیلومتر از جنوب کوالالامپور فاله دارد. اگر به طرف جنوب کوالالامپور بروید به شهر ملکا خواهید رسید که از جاذبه‌های مهم گردشگری تور مالزی برا بازدید می‌باشد. این شهر به خاطر این که مستعمره بریتانیا، پرتغال و هلند بوده آثاری از فرهنگ‌های این ملل نیز برای بازدید دارد.

غار گوا کلام مالزی

این غار پر از عناصر طبیعی زیبا بوده که اگر اهل ماجراجویی هستید، مکان بسیار مناسبی برای گشت و گذار در طبیعت می‌باشد. از غارهای سنگ  آهکی است که 370 متر طول داردند گرفته تا غارهای آن همگی جاذبه هستند. در هنگام ورود به این غار صدای رودهای زیر زمینی و جیغ خفاش‌ها کمی فضای آن را مرموز کرده است. غار گوا کلام در جنگل وانگ مو قرار گرفته و نزدیک ترین شهر نزدیک به آن شهر کاکی بوکیت است.

انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 326

به "جاذبه های تفریحی مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های تفریحی مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید