به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، رضایت سرمربی تیم ملی بوکس از وضعیت شاگردانش

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سرمربی تیم ملی بوکس ایران از شرایط شاگردانش در آستانه بازی های آسیایی 2018 ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، رضایت سرمربی تیم ملی بوکس از وضعیت شاگردانش

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی؛ رقابت های بوکس هجدهمین دوره بازی های آسیایی از روز جمعه هفته جاری در سالن جیکسبو شهر جاکارتا شروع به کار می نماید.

اکبر احدی، سرمربی تیم ملی ایران در خصوص آخرین وضعیت تیمش، گفت: سومین روز حضور در جاکارتا را سپری میکنیم و شرایط خوبی داریم.

وی اضافه نمود: اکنون حفظ آمادگی نفرات از اهمیت بالایی برخوردار است و سپس از لحاظ روحی و روانی کار کردیم تا بوکسورهای جوان ایران برای حضور در رقابت های حساس بازی های آسیایی آماده شوند.

احدی بابیان اینکه سه بوکسور اعزامی ایران از شرایط مناسبی برخوردار هستند، توضیح داد: مراسم قرعه کشی فردا شب (پنجشنبه) برگزار می گردد تا حریفان ما معین شوند.

وی در ادامه با اعلام اینکه شاگردانش مشکل اضافه وزن ندارند، گفت: امیدوارم آنها مبارزات خوبی را به نمایش بگذارند و با عملکرد خوبی که در تورنمنت های تدارکاتی داشتند، اعتماد به نفس خوبی پیدا نموده اند.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران در خاتمه گفت: ملی پوشان بوکس ایران مفت باز نیستند و با تمام توان روی رینگ به رقابت می پردازند.

امید احمدی صفا در 49 کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در 69 و شاهین موسوی در 75 کیلوگرم، بوکسورهای ایران در بازی های آسیایی جاکارتا هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 102

به "به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، رضایت سرمربی تیم ملی بوکس از وضعیت شاگردانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، رضایت سرمربی تیم ملی بوکس از وضعیت شاگردانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید