بازگشت احتمالی دبروین مقابل لیورپول

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، کوین دبروین، هافبک کلیدی منچسترسیتی که به دلیل مصدومیت چند هفته غایب بود به تمرینات تیمش برگشته و ممکن است در بازی حساس یکشنبه مقابل لیورپول به میدان برود.

بازگشت احتمالی دبروین مقابل لیورپول

پپ گواردیولا در نشست خبری خود پیش ضمن تاکید بر اینکه تیمش برای دفاع کردن به آنفیلد نمی رود احتمال حضور کوین دی بروین در ترکیب تیم را رد نکرد و گفت: تقریبا همه بازیکنان آماده هستند. تنها دلف به این بازی نمی رسد. گوندوگان هم مشکل دارد و جمعه با تیم تمرین نکرد اما باید ببینیم وضعیتش چگونه می گردد. بنژامین مندی با تیم تمرین کرد و می تواند مقابل لیورپول بازی کند. دبروین هم در تمرینات تیم حاضر بود. باید ببینیم وضعیتش چگونه خواهد بود.

برای دفاع به آنفیلد نمی رویم

او درباره بازی با لیورپول، رقیب سرسخت سیتی در راه قهرمانی لیگ برتر هم گفت: هر بازی داستان خودش را دارد. ما در بازی رفت در لیگ قهرمانان خوب کار کردیم اما برای دقایقی کنترل بازی را از دست دادیم و سه گل خوردیم. در بازی برگشت هم خوب بودیم. لیورپول تحت راهنمایی یورگن کلوپ روی ضد حملات بسیار قوی است و از کوچکترین اشتباهات حریف استفاده می نمایند. آنها تیم قدرمندی هستند. ما برای تنها دفاع کردن به آنفیلد نمی رویم. تیم ما برای این کار ساخته نشده است. کار من این است که بازیکنانم را قانع کنم تا در آنفیلد هم مثل همیشه بازی نمایند.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 202

به "بازگشت احتمالی دبروین مقابل لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت احتمالی دبروین مقابل لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید