البلوشی: در انتظار جام قهرمانی هستیم، البریک: آماده نبرد با پرسپولیس هستیم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، مدیران تیم فوتبال السد قطر به اظهارنظر درباره بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس پرداختند.

البلوشی: در انتظار جام قهرمانی هستیم، البریک: آماده نبرد با پرسپولیس هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، محمدغلام البلوشی، مدیر ورزشی تیم فوتبال السد دوحه گفت: السد تنها 2 گام تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارد و آماد مبارزه با پرسپولیس است. ما توانستیم به سختی و البته با ظرافت تا این مرحله از رقابت ها پیشروی و طرفداران مان را خوشحال کنیم.

وی اضافه نمود: امیدواریم بتوانیم در طول بازی با پرسپولیس موفقیت هایی را کسب کنیم. در این بازی، احتیاط، گلزنی، گل نخوردن و تجربه بسیار مهم است. هر 2 تیم السد و پرسپولیس دارای تجارب زیادی هستند. حضورمان در این مرحله نشان می دهد که در انتظار جام قهرمانی هستیم و به عنوان نماینده فوتبال قطر کوشش می کنیم تا با صعود از مرحله نیمه نهایی راهی بازی فینال شویم. از بازیکنان السد هم می خواهم تمام کوشش خود را به کار ببندند زیرا آنها نماینده فوتبال قطر است. به آنها اعتماد کامل داریم زیرا سختی و اهمیت لیگ قهرمانان آسیا را می دانند.

عبدالله البریک، مدیر تیم فوتبال السد قطر نیز درباره بازی برابر پرسپولیس گفت: این بازی سخت اما السد آماده نبرد با پرسپولیس است. هر 2 تیم پس از رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا همچنان جاه طلبی های دارند. السد می خواهد فینالیست گردد. بازی رفت در دوحه و بازی برگشت در استادیوم آزادی تهران برگزار می شوند. ما باید در هر 2 بازی مرحله همه توان خود را به نمایش بگذاریم. الان بازی رفت را پیش رو داریم و مانوئل فریرا (سرمربی پرتغالی السد) از تجارب زیادی برای چنین بازی های برخوردار است. ما و پرسپولیس با هم بازی کردیم اما هر بازی شرایط خاص خود را دارد. با تمام قدرت وارد بازی فردا می شویم و به دنبال استفاده از فرصت میزبانی هستیم. امیدوارم یک نتیجه خوب و البته پیروزی آسان را به دست آوریم.

بازی رفت تیم های السد و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:45 سه شنبه هفته جاری در استادیوم جاسم بن حمد دوحه برگزار می گردد. بازی برگشت این دو تیم نیز از ساعت 18:30 روز اول آبان در استادیوم آزادی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 144

به "البلوشی: در انتظار جام قهرمانی هستیم، البریک: آماده نبرد با پرسپولیس هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "البلوشی: در انتظار جام قهرمانی هستیم، البریک: آماده نبرد با پرسپولیس هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید