احداث هتل در روستای هدف گردشگری کورعباسلو شهرستان نیر

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر از احداث هتل در روستای هدف گردشگری کورعباسلو این شهرستان واقع در استان اردبیل اطلاع داد.

احداث هتل در روستای هدف گردشگری کورعباسلو شهرستان نیر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ایرج سپیدکار رئیس اداره میراث فرهنگی نیر، امروز چهارشنبه 7 شهریور در مراسم کلنگ زنی این پروژه توضیح داد: این هتل در زمینی به متراژ 941 متر مربع در سه طبقه با زیربنای هزار و 600 متر احداث می گردد.

او با اذعان به احداث این مرکز اقامتی توسط بخش خصوصی، افزود: هتل کورعباسلو شامل 20 اتاق است که در طبقه فوقانی هتل روف گاردن و رصد خانه در نظر گرفته گردیده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر تاکید نمود: کل اعتبار لازم برای احداث این هتل 45 میلیارد ریال برآورد گردیده است.

به گفته سپیدکار 35 میلیارد ریال از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی برای این پروژه پیش بینی گردیده و بعد از بهره برداری نیز برای 37 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد نمود.

او متذکر شد: روستای کورعباسلو یکی از روستاهای هدف گردشگری است که قلعه باستانی بوینی یوغون و مناظر کم نظیر طبیعی از جاذبه های آن است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 آبان 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 111

به "احداث هتل در روستای هدف گردشگری کورعباسلو شهرستان نیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث هتل در روستای هدف گردشگری کورعباسلو شهرستان نیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید