سرانجام پرونده اتهام زنی به زن مسیحی؛ آسیه بی بی به کانادا منتقل شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، آسیه بی بی که در پاکستان متهم شده بود به پیامبر گرامی اسلام ص توهین نموده است پس از تبرئه توسط دادگاه و برای تامین جانی پایان به کانادا منتقل شد.

سرانجام پرونده اتهام زنی به زن مسیحی؛ آسیه بی بی به کانادا منتقل شد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، یکی از بزرگترین و جنجالی ترین پرونده های قضایی پاکستان که سال گذشته باعث برگزاری تظاهرات و اعتراض های گسترده شده بود امروز بسته شد.

اکسپرس نیوز نوشت: آسیه بی بی زن مسیحی پاکستانی که از سوی بعضی دوستانش متهم شده بود به پیامبرگرامی اسلامص توهین نموده است پس از تبرئه توسط دادگاه عالی پاکستان به صورت مخفیانه به کانادا منتقل شد.

گزارش ها حاکی است این زن مسیحی با رضایت خود و برای تامین امنیت جانی به کانادا رفته است.

دولت های کانادا و فرانسه همزمان با اوج گیری پرونده این زن مسیحی آمادگی خود را برای اعطای پناهندگی به وی اعلام نموده بودند.

به این ترتیب پرونده ای که اعتراضات مردمی نسبت به آن باعث دستگیری بیش از 3 هزار نفر و آتش دریافت ده ها خانه، مدرسه و وسیله نقلیه شده بود برای همواره بسته شد.

سران حزب لبیک یا رسول اللهص که با دامن زدن به احساسات عمومی از مردم خواسته بودند علیه حکم صادر شده توسط دادگاه عالی پاکستان اعتراض نموده و دست به آشوب بزنند اینک در زندان به سر می برند.

در پاکستان توهین به پیامبر گرامی اسلامص خط قرمزی به حساب می آید که بارها و بارها باعث مجازات عامل این توهین توسط خود مردم و بدون برگزاری دادگاه شده است.

رفتاری که دولت پاکستان با آسیه بی بی داشت تلاشی برای ممانعت از تندروی های عمومی در مورد چنین پرونده هایی است .

.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 504

به "سرانجام پرونده اتهام زنی به زن مسیحی؛ آسیه بی بی به کانادا منتقل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام پرونده اتهام زنی به زن مسیحی؛ آسیه بی بی به کانادا منتقل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید