نمایندگان وزیر ارشاد با رضا صفایی پور بازیگر پیشکسوت ملاقات کردند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و رئیس سازمان سینمایی به نمایندگی از وزیر ارشاد با رضا صفایی پور بازیگر پیشکسوت ملاقات کردند.

نمایندگان وزیر ارشاد با رضا صفایی پور بازیگر پیشکسوت ملاقات کردند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگارانذبه نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سیدمجید پوراحمدی مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری به همراه محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی عصر یکشنبه 16 آبان ماه با حضور در منزل رضا صفایی پور بازیگر ایرانی با وی ملاقات کردند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این ملاقات محبت آمیز ضمن تبادل نظر درباره فعالیت های این هنرمند گفت: هنرمندان پیشکسوت سرمایه ارزشمندی هستند که تجارب آن ها نقش مهمی در آموزش جوانان فعال در این حوزه را دارد.

پوراحمدی در ادامه اعلام کرد: صندوق در راستای اهداف حمایتی خود از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران همیشه سعی بر آن داشته است در حد توان خود از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور حمایت کند. ما مصمم هستیم تا با هم اندیشی فعالان فرهنگی و هنری خصوصاً پیشکسوتان این عرصه نقشه راه را ترسیم و اجرایی کنیم.

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر اضافه کرد: جایگاه پیشکسوتان به علت دانش و تجارب گرانبهایی که دارند بسیار رفیع است. وظیفه ماست که زمینه تکریم هرچه بیشتر آن ها را فراهم و از تجارب و توانمندی هنری آن ها بهره برداری کنیم. ملاقات و سرکشی از هنرمندان پیشکسوت موضوعی است که همیشه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیران زیرمجموعه این وزارتخانه توصیه دارند.

پوراحمدی با اشاره به برنامه های صندوق اعتباری هنر برای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر در دوره تازه مدیریتی اظهار کرد: کوشش می کنیم علاوه بر حمایت های بیمه ای و خدماتی جاری صندوق، بستری مناسب برای توانمند سازی هنرمندان فراهم کنیم.

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در این ملاقات ضمن اشاره به فعالیت های این هنرمند گفت: ایران مهد فرهنگ و هنر است و هنرمندان این سرزمین نقش مهمی در اقتدار فرهنگی ما در دنیا ایفا کردند.

وی اضافه کرد: یکی از راه های حفظ این اقتدار، تربیت نسل جوان با همراهی پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر است.

رضا صفایی پور نیز در این ملاقات با ذکر خاطراتی از حضور خود در عرصه سینما و تلویزیون اظهار کرد: کوشش برای حل مسائل هنرمندان پیشکسوت کار مهمی است. متاسفانه بعضی از هنرمندان این حوزه مدت هاست که خانه نشین شده اند که رسیدگی به شرایط آن ها بسیار لازم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2347

به "نمایندگان وزیر ارشاد با رضا صفایی پور بازیگر پیشکسوت ملاقات کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان وزیر ارشاد با رضا صفایی پور بازیگر پیشکسوت ملاقات کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید