روایت حاجی دلیگانی از نقش شرکت های دولتی در گران کردن کالا ها

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: متاسفانه شرکت های دولتی از همه در گران کردن کالا ها و خدمات سبقت گرفته اند و ما می بینیم که ملت در این رابطه خون دل می خورد؛ بنابراین باید این موارد پیگیری شود.

روایت حاجی دلیگانی از نقش شرکت های دولتی در گران کردن کالا ها

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 17 آذر) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حضور رئیس جمهور در نشست علنی امروز مجلس و تقدیم لایحه بودجه سال 99 به مجلس، در تذکری گفت: به نظر من بهتر بود که هیات رئیسه اجازه می داد تا نمایندگان تذکرات خود را در جریان سخنرانی رئیس جمهور مطرح می کردند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای روحانی در نشست امروز مطالبی را یکطرفه اعلام نمود که ما اصلا باورمان نمی شود که چنین سخنانی علمیاتی شود. ما در گذشته هم سخنان عمل نشده ایشان را دیده ایم لذا عموما حرف هایی که از رئیس جمهور می شنویم را باور نمی کنیم مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

وی با اشاره به اجرای طرح افزایش قیمت بنزین اعلام نمود: ما که در جریان نبودیم قرار است کالا ها گران شود و یا بنزین افزایش قیمت داشته باشد، اما متاسفانه در شرایط کنونی کالا ها در حال گران شدن است و هیچ کس کاری برای جلوگیری از این فرایند انجام نمی دهد.

این نماینده مردم در مجلس افزود: متاسفانه شرکت های دولتی از همه در گران کردن کالا ها و خدمات سبقت گرفته اند و ما می بینیم که ملت در این رابطه خون دل می خورد؛ بنابراین باید این موارد پیگیری شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 933

به "روایت حاجی دلیگانی از نقش شرکت های دولتی در گران کردن کالا ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت حاجی دلیگانی از نقش شرکت های دولتی در گران کردن کالا ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید