تمهیدات خاص شرکت تاکسی اینترنتی چینی برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، شرکت Didi Chuxing اعلام نموده که در تاکسی های خود پوشش های حفاظتی نایلونی بسیار مقاومی را نصب می نماید تا از هرگونه تماس و انتقال ویروس کرونا از مسافران به رانندگان و بالعکس جلوگیری گردد.

تمهیدات خاص شرکت تاکسی اینترنتی چینی برای مقابله با کرونا

با تور سفر چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

این شرکت قبلاً هم پزشکان و نیروهای داوطلب به منظور فعالیت در مراکز امدادی را به رایگان حمل و نقل نموده بود. Didi Chuxing که نگران است به علت خارج نشدن مردم از منازل خود بخش زیادی از درآمد خود را از دست بدهد، صفحات نایلونی حفاظتی را برای ایجاد فاصله بین رانندگان و مسافران به کار گرفته است.

این شرکت امیدوار است این تمهید ساده موجب گردد تا تعداد افراد علاقمند به استفاده از خدمات تاکسی اینترنتی افزایش یابد و بخشی از ضرر و زیان این شرکت جبران گردد. شفاف بودن این صفحات مشاهده مسافران توسط راننده را ممکن می نماید.

ویروس کرونا که از مقاومت و دوره نهفتگی طولانی برخوردار است، به سادگی از انسانی به انسان دیگر منتقل می گردد و تا به حال بیش از 40 هزار نفر را در سراسر جهان آلوده نموده است. به تازگی معین شده که این ویروس دارای دوره نهفتگی 24 روزه است و نه 14 روزه.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 998

به "تمهیدات خاص شرکت تاکسی اینترنتی چینی برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات خاص شرکت تاکسی اینترنتی چینی برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید