اقامتی اشرافی در بزرگ ترین قلعه مسکونی دنیا که ملکه انگلستان در آن ساکن می گردد ، تجربه ای همانند ملکه ویکتوریا در قلعه ویندسور

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، کاخ ویندسور (Windsor Castle) در انگلستان واقع شده است. تاریخ قلعه ویندسور به زمان ویلیام اول باز می شود. بعضی منابع این قلعه را بزرگترین قلعه جهان می دانند. حالا قصر ویندزور برای شب سال نو میلادی درهای خود را به روی مهمانان ایر بی ان بی باز می نماید آن هم با قیمت هر شب 300 پوند.

اقامتی اشرافی در بزرگ ترین قلعه مسکونی دنیا که ملکه انگلستان در آن ساکن می گردد ، تجربه ای همانند ملکه ویکتوریا در قلعه ویندسور

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

این اقامتگاه سلطنتی در بریتانیا با سابقه ای حدود 1000 سال، بزرگ ترین قلعه مسکونی در دنیا است و هنوز هم یک محل کاری شمرده می گردد.

ملکه الیزابت از این قلعه هم به عنوان خانه خصوصی، جایی که آخر هفته هایش را در آن می گذراند و هم به عنوان یک اقامتگاه رسمی سلطنتی استفاده می نماید که بعضی از وظایف رسمی اش را در آن انجام می دهد.

اتاقی که به عنوان اتاق پادشاه آراسته شده یک شب در 31 دسامبر و دو شب در ژانویه قابل رزرو است. مهمانان با یک تجربه لوکس همراه با چای عصرانه٬ نوشیدنی خوش آمد گویی و شام مخصوص رو به رو خواهند شد. گراند سوئیت برای اقامت خانواده اشرافی طراحی شده و در فیلم تاج نیز از آن استفاده شده است.

قصر بلواق برای برای اولین بار یکی از گران ترین سوئیت هایش را برای اجاره در اختیار ایر بی ان بی می گذارد. این قصر برای چشن دریافت سرانجام قرن تصمیم دارد علاوه بر 14 سوئیت معمولی که اجاره میدهد، این بار سوئیت پادشاه را نیز اجاره دهد.

مهمانان با اقامت در این قصر که 355 اتاق دارد، زندگی اشرافی را تجربه خواهند کرد. هزینه رزرو این اتاق 300 پوند به همراه چای عصرانه، نوشیدنی خوش آمد گویی و شام مخصوص است که همه هزینه آن صرف خیریه می گردد.

سوئیت پادشاه در این قصر برای بازدید خانواده اشرافی از جمله ملکه ویکتوریا و جورج چهارم استفاده می شده است. این سوئیت 3 اتاقه، دارای دو نشیمن در دوطرف اتاق خواب و یک سویس بهداشتی با دری منحصر به فرد است.

اتاق دارای فضای رمانتیکی است که با رنگ های گرم و جزئیاتی از قبیل کاغذ دیواری های نقاشی شده با دست، تزئین شده است.

گالری ریجنت با ست کردن تزئینات اتاق با درخت کریسمس فضای کریسمسی زیبایی را برای لذت بردن مهمانان ایجاد نموده است.

متخصصین معتقدند این قصر بهترین نمونه از معماری زمان سلطنت پرنس جورج است. این عکس متعلق به سالن الیزابت است.

با نگاه کردن به قصر می توان راحت درک کرد که چرا این قصر در فیلم برداری به عنوان قصر وینزور استفاده می گردد. برجک های این قصر بر روی دره بلواق مشرف هستند و تصویری زیبا همانند داستان های خیالی ایجاد می نمایند.

منبع: dailymail.co.uk

منبع: چمدان
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 926

به "اقامتی اشرافی در بزرگ ترین قلعه مسکونی دنیا که ملکه انگلستان در آن ساکن می گردد ، تجربه ای همانند ملکه ویکتوریا در قلعه ویندسور" امتیاز دهید

1 کاربر به "اقامتی اشرافی در بزرگ ترین قلعه مسکونی دنیا که ملکه انگلستان در آن ساکن می گردد ، تجربه ای همانند ملکه ویکتوریا در قلعه ویندسور" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتی اشرافی در بزرگ ترین قلعه مسکونی دنیا که ملکه انگلستان در آن ساکن می گردد ، تجربه ای همانند ملکه ویکتوریا در قلعه ویندسور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید