استفاده غیرحضوری از خدمات پس از فروش ایران خودرو
به گزارش تور مالزی ارزان، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو همزمان با شروع موج چهارم کرونا در کشور، طرح ارایه خدمت در محل مشتریان را همچنان با جدیت دنبال می نماید و به عنوان یک شرکت خدماتی، بدون تعطیلی در کنار هموطنان است.

به گزارش ایکوپرس، همزمان با شیوع بیماری کووید 19، ایساکو در راستای مسئولیت اجتماعی و اجرای برنامه های ستاد ملی مبارزه با کرونا، بیش از گذشته بر دریافت خدمات غیرحضوری در محل مشتریان، تاکید داشته و با گسترش زیرساخت های خود، همیشه سعی نموده است از احتیاج مشتریان برای تردد در شهر و مراجعه حضوری به نمایندگی ها بکاهد.
از ابتدای سال جاری، حدود 79 درصد از درخواست های امدادی حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو به صورت بالینی و راه اندازی در محل به انجام رسیده و تنها 21 درصد از درخواست های امدادی، در نهایت به نمایندگی های مجاز حمل شده است و این آمار نشان می دهد، خدمات غیرحضوری به خوبی جوابگوی احتیاج مشتریان در این حوزه است.
مرکز جوابگویی هوشمند ایران خودرو، در کنار اعزام امدادگر به محل مورد نظر مشتریان، با ارایه مشاوره فنی تلفنی، سهم به سزایی در برطرف مسائل هموطنان بدون احتیاج به مراجعه حضوری داشته است.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ضمن تشکر از حافظان سلامت از مشتریان خواست از تردد غیر ضروری در شهر پرهیز نمایند و در صورت احتیاج به دریافت خدمات با شماره سراسری 096440 تماس حاصل نمایند. همچنین این خدمات با استفاده از اپلیکیشن شرکت ایساکو و یا سایت شرکت امداد خودرو ایران به آدرس www.096440.com قابل ثبت و ارایه است.
منبع: فرارو