آشنایی با سوغات کوالالامپور در تور مالزی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، کوالالامپور شهر یپر زرق و برق و جذاب است، مدرنیته در همه جای شهر نفوذ کرده اما سنت و فرهنگ خود را حفظ نموده اند این را در نمادهای داخل شهر نیز میتوانید ببینید. اگر در سفر با تور کوالالامپور دلتان خرید سوغاتی خواست، در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت که چیزهایی را بهتر است در این شهر بخرید که ممکن است در هیچ جای دیگری گیرتان نیاید.

آشنایی با سوغات کوالالامپور در تور مالزی

کوالالامپور به معنای واقعی آسیا است، این جمله ای است که در هنگام سفر به تور مالزی خیلی به گوشتان می خورد و واقعا هم هر گوشه از آسیا را در این کشور می شود پیدا کرد چون 3 گروه مردم، مالزی را تشکیل داده اند: مالایی ها، چینی ها و هندی ها و همانطور که انتظار می رود هم صنایع دستی مالزی، انعکاسی از این ترکیب فرهنگی است. این نوشتار به شما کمک می کند تا راهتان را از میان تعداد فراوان خریدارهای هدیه و سوغاتی در تور کوالالامپور پیدا کنید.

Baju Kebaya کوالالامپور

Baju Kebaya، لباس سنتی خانم های مالزی است که تمام بدن را می پوشاند و در مراسم های رسمی یا مهمانی ها پوشیده می شود مخصوصا اگر از پارچه با کیفیت Batik درست شده باشد. این لباس ها رنگ های کنموعی دارند از رنگ های ر.شن گرفته تا تیره. اگر هوس خرید یکی از این لباس ها را کردید بهتر است قبل از خرید آن را امتحان کنید تا مطمئن شوید همان اندازه ای است که می خواهسد. اگر هم نیاز بود می توانید آن را به یک خیاط بسپارید تا کاملا اندازه تان را درآورد البته اگر سایز مناسبتان را انتخاب کرده باشید، تغییرات خیلی کمی لازم است.

Kerongsang کوالالامپور

خیلی از خانم های مالایی از Kerongsang استفاده می کنند که در واقع مثل یک گل سینه تزیینی است. خانم های مالزیایی معمولا با لباس Baju Kebaya که در بالا گفته شد، مقنعه می پوشند و از Kerongsang برای محکم نگه داشتن مقنعه یا بستن قسمت بالایی لباسشان استفاده می کنند.

مروارید Sabah

خانم ها معمولا مروارید دوست دارند و مروارید های Sabah مروارید هایی هستند که در امواج دریا پیدا می شوند و بطور طبیعی در رنگ های کرم، صورتی، سفید یا طوسی کمرنگ وجود دارند. معمولا خرید سینه ریز، گردنبند، انگشتر یا گوشواره هایی از جنس مروارید Sabah ارزانتر از هر جای دیگری در خارج از مالزی است. قیمت این کالاها به عوامل زیادی مثل سایز مروارید، تعداد، کیفیت و رنگ آن بستگی دارد.

صنایع دستی بافتنی کوالالامپور

اگر دوست دارید یک چیز منحصر بفرد مالزیایی خریداری کنید، صنایع دستی بافتنی انتخاب خوبی هستند این صنایع از بامبو، پوسته نارگیل و چوب خیزران درست می شوند. در سفر به کوالالامپور می توانید یک کیف دوست داشتنی یا یک سبد بامزه یا هر آیتم دیگری که با دیدنش خاطره سفرتان به مالزی را برایتان زنده نگه دارد، بخرید. یک کیف پول بامزه از جنس mengkuang در کوالالامپور وجود دارد که میتوانید از آن برای نگهداری سکه یا هر چیزکوچک دیگری استفاده کنید و قیمت آن فقط هفت هزار تومان است. درخت نارگیل، درخت ملی مالزی است ولی امروزه می توان کالاهای زیادی را مثل کیف پول که از جنس درخت نارگیل هستند را خریداری کرد.

Songket کوالالامپور

بازدید از مالزی بدون خرید Songket کامل نمی شود. Songket میراثی از ایالت Kelantan و محصولی از تجارت میان چین و مالزی و مالزی و هند در قرن 12 است و تعجبی ندارد که قیمت بالایی داشته باشد. برای خرید یک پارچه کوتاه Songket باید حدود 40000 توامن هزینه کنید. این پارچه ها ترکیب رنگ بسیار متنوعی دارند که از بین آنها می توانید رنگ سلیقه تان را انتخاب کنید و از آن می توانید در تزیین دیوارهای خانه تان یا اتاق نشیمن و غذاخوری تان استفاده کنید یا حتی رومیزی استفاده کنید.

انتشار: 21 اردیبهشت 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 74

به "آشنایی با سوغات کوالالامپور در تور مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سوغات کوالالامپور در تور مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید